Flyttat!

Jajamensan, jag har nu flyttat och är numera brunflo bo.
Vet inte om jag kommer trivas men jag hoppas, just nu trivs jag inte.
Det är långt ifrån mina vänner och svårt att ta mig till dom när jag vill, men jag hoppas verkligen det löser sig!
Dom senaste dagarna har jag packat och varit på ikea och handlat till mitt nya rum.
Rummet blir jag absolut nöjd med när det är klart, det kan jag lova. :D
Ikväll är det första natten vi sover här i huset, mysigtmysigt!
 
Imorse klev jag upp tidigt för jag och min mamma skulle åka på polisstationen och fixa pass till jag åker till kroatien,
haha allt blev kaos på polisstationen..
killen som hjälpte mig frågade : "Hur lång är du Emelie?"
så svarade jag : " fett lång"
Jag och mamma kunde verkligen inte sluta skratta.
När jag skulle skriva min namntäckning så fick jag göra om flera gånger för jag skrev snett och förstort,
haha åh vad pinsamt det var..
Men nu är det fixat och om 10 dagar åker jag till kroatien(!!)
längtar som satan.
Det är jag, min farmor och min farmors mamma som åker.
Till helgen är det yran, jag ska gå 2dagars, nirå ?
 
Men nu vet ni lite vad som händer framöver och varför jag inte bloggat osv!
puss
emelie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0