Nya upplevelser

Hahaha ja vad ska jag skriva.. Jag har fått mig tre nya upplevelser den här helgen.
 
  • Sätt en riktigt luftballong
  • Fått en fiskmås på kroken
  • Översvämning i Östersund
Igår tog vi båten till frösön och fick se den enorma luftballongen som dom skulle blåsa upp och flyga med över Östersund. Det va häftigt! 
Idag var vi också ut med båten, vi fiskade. Men vi fick en fiskmås på kroken ist.. Det hade blivit nått fel så att draget flöt uppe vid ytan och då var den nån korkad fiskmås som dök och tog den. Fastnade och flög, så vi fick ju försöka veva in den med linan flygade uppe i luften. Fick tag i fålgen och lirkade bort kroken sen flög han iväg.. haha ja en upplevelse. Once in a life time. 
Fick se min första översvämning i Östersund idag, utanför tågstationen. Fett tufft ju..!!
 
-sabinahjärtström ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0