Första December

Hej !
 
Imorse klev jag upp kl 7 för att åka på dansuppvisnig. 
Jag är även hundvakt åt min underbara vän's hund... trodde att det skulle gå bra, men den hatar mig,
haha
igår bet den mig så imorse när jag mötte på den i hallen(jag sov över där). då sprang jag in på toaletten och låste dörren. haha vilken tuffing jag är..
 
Jag sminkade mig och gjorde mig i ordning och åkte iväg. vi hade genrep först klockan 9. och hela föreställningen började klockan 3.
 
Det gick väl som det gick,, kunde gått bättre, men det duger,
 
har nyss ätit middag, sallad- mums.
jag ville inte äta plankstek som resten av familjen skulle äta. huvva.
men sallad är gott så det gick bra.
 
Ska snart gå och hålla den kaxiga hunden sällskap och hoppas på att jag har alla fingrar kvar när jag kommer hem.
haha.
 
puss
/Emelie
min fina vän och hennes hund Inez som hatar mig.
haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0