Julafton,

 
sötaSanna
 
Alex&Emil
mysfika

Bästa Eivor! 
"Ta kort på rumpan min ist"
mina,<3
Syskonkärlek <3
Älskade lillasyster,<3
Bärde ner paket tills tomten skulle komma
Tomten&julklappsöppning !
Och sist.. MAT.
nu är jag rätt matless
hade inte så många bilder som ens blev bra för jag hade fullt upp hela dagen med min familj. jag firade jul hos min pappa i stugan i  storåbränna.
men min julafton blev himla mysig och är super nöjd med alla julklappar.
Bilder på julklapparna kommer nån annan dag.
Hoppas ni också haft en bra jul, och vad fick ni i julklapp ? :)
 
Puss
/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0