Svar !

Svar till anonym om : vad ska du gå för något, vad lutar det mest mot nu? 
vad var roligast av det du provade på? :)
 
Jag var på pröva på dag på två linjer. 
första var på Restaurang och-livmedel och sen styling och kroppsvård.
 
Om jag ska välja nåt utav de så blir det nog Restaurang och-livmedel för jag tänker rätt mycket på vad som händer EFTER gymnasie när jag gått ut.
Jag menar att om jag varit på prao under skolgången på nån restaurang eller bageri så kanske jag gjort bra ifrån mig och dom kanske behöver någon extra som jobbar , då kanske dom vill anställa mig.
 
Och det är inte lika lätt att få jobb eller prao plats om man går styling och kroppsvård har jag hört.
Men jag tycker även det verkade super kul.
Men jag väljer nog Restaurang och-livsmedel framför Styling och kroppsvård.
Fast är dock inte säker om jag går nåt utav de!
Kram Emelie,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0