1 år & 1 dag

Hejsan! 
 

Kom hem för ungeför en timme sen, fick sluta min prao 10.30 sådär sista dagen. nice
Så nu sitter jag här och kollar på bilder sen igår. Hade världens mysigaste dag med David. Vi firade våran ett årsdag med restaurang & bio, taken 2. (värd att se!
Så hade jag bakat en tårta till han när han kom hem efter skolan, då kände jag mig ganska så snäll. Sen gjorde vi oss iordning och stack till stan vid halv sju, åt på samurai. Mums. Satt där och skratta till kl åtta då gick vi ner till CityStyling ,http://www.facebook.com/groups/165127253611006/, och hämtade mina vantar av Davids mamma sen gick vi till bion. Filmen va jätte bra! Blev ju helt kallsvettig.. Pappa kom och hämta oss kl elva, kom hem, gick och la oss. 
Underbar kväll!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0