Försöker att inte bry mig men kan inte låta bli,

Hoho!
 
Idag har jag varit hemma från skolan... förkyld :(
men ska nog på skolan imorgon trorjag !
idag har jag bara sovit och tagit det lugnt, pluggat och kollat på film, 8 mile och pappa polis <3
haha 
men det var mysigt, 
sedan gick jag till min vän ida och snackade. deeptalk..
Men det behövs ibland ! så himla bra vän är hon. Hon är nog den bästa jag har.
helt underbar,cp,bäst,snygg,lyhörd och så jävla rolig. haha så sjuka minnen med henne.
både dåliga och bra!
jag älskar henne, otroligt mke :')
 
nu ska jag dricka te, borsta tänderna och kolla på film. bröderna lejonhjärta!
Godnattpussar
/E
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0