Hemskt, fyfan !

 Jag var ju på magnetröntgen idag..
Var jätte nervös.
Satt i väntrummet till dom ropade upp mig. Då fick jag gå till ett omklädningsrum och klä av mig allt förutom trosor och strumpor och ta på mig en sjukhusskjorta.
Satt mig i väntrummet igen och blev lugn, då kom en tjej och ropade upp mig.
 
Då kom det nevösa tillbaka.
 
Vi kom till en kille och han presenterade sig. Han berättade vad som skulle hända.
jag var lugn till han sa att han skulle sätta in en slang i armen på mig..
då kom tårarna..JAG HATAR STICK I ARMEN!
jag återhämtade mig igen, och la mig på "sängen" dom skulle köra in i maskinen.
jag fick ha på mig hörselkåpor med musik i så jag slapp höra ljudet av den hemska maskinen.
efter dom tagit kort några ggr då jag varit däär inne så tar dom ut mig ur maskinen och ger mig nånting som heter "kontrast" som gör så dom kan se saker på bilderna dom tar bättre, genom slangen.
det kittlades jätte mycket.
När det var engång kvar så var jag lättad då jag kom ut.
men då säger han att han måste göra om den sista.
åååh då var jag arg.
eftersom att jag hatar att vara i trånga utrymmen, man fick inte röra sig, eller kolla.
 
men nu är det gjort iallafall, så nu är der bara att vänta på svar !
 
Nu ska jag fixa håret och sedan gå på gården!
puss
/E
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0