Imorgon gäller det!

Hejsan !
Jo jag vet att vi verkligen suger på att uppdatera osv..
Men i helgen så har jag varit med min älskling.. vi har typ lanat. (HAHA) - skulle lana minecraft men det blev nåt fel så det gick inte. 
såå jag lanade pettsson och findus, awesome !
i fredags var vi även ute och åt mat tillsammans, himla mysigt.
Sen åkte vi och handla det vi behövde för kvällen.
 
När vi kom hem så försökte vi få till minecraft (jag äger bara så ni vet) -men det blev bara kaos utavallt. så först spelade jag the sims. men jag tröttnade så jag spelade pettson och findus istället (y)

Nu snart ska jag iallafall in till stan för jag ska på dansträning nere på dawes, så det blir nice.
min pojkvän är tyvärr sjuk så honom kommer jag troligtvis inte träffa på några dagar. stackarn, vi får väl se om jag åker och ta hand om honom ändå..
 
Imorgon ska jag iaf på sjukhuset efter lunch. hoppas jag får svar om vad som är fel med mig..- om jag har en medfödd missbildning på balansnerven eller om jag har ett virus där eller vad det nu är,, ska även dit nu på fredag för jag ska göra en magnet'röntgen! as läskigt :(
men det ska nog gå bra!
 
ha det bra alla monsterdiggare, 
/E
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0