NERVÖS !

Hello !
 
Allt bra ?- jo tack här är det bra. Förutom att jag är jäkligt nervös för morgondagen.
Imorgon efter lunch ska jag åka på sjukhuset igen, ska göra en magnetröntgen..
och jag som får panik i trånga utrymmen.. får typ kallsvettningar nu.
Men det lär nog gå bra !
 
 
Har även panik över gymnasievalet.. har typ ingenaning om vad jag vill gå. 
typ hantverk, hotell&tursim. 
äsch, det varierar mellan massa olika varje dag.
men det blir nog bra (y)
 
Ikväll har jag bara tagit det lugnt , kära mor kom in med jordgubbs te, underbart!
Hoppas ni haft en bra kväll, 
 
 
Har verkligen inga nya bilder, så bjuder på sommarbilder från olika år !
en blogg utan bilder är så trist tycker jag !
puss
/E
 


Kommentarer
Marielle

Gå hotell och turism i Åre :D

Svar: Haha problemet är ju då vart jag ska bo ;))
emelieochsabinas.blogg.se

2012-11-23 @ 10:28:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0