Sjukhuset idag!

Hej
 
Idag har det varit en snabb dag.
var på skolan fram till lunch. hade två lektioner, sedan åkte jag på sjukhuset.
Träffade bara läkaren och pratade med henne. hon lyssnade på hjärta och lungor.
 
sen gick jag och mamma och fikade-yammie!
haha
men det gick bra. Ska dit på fredag igen.
 
Imorgon ska vi på besök på wargentinskolan,fyrvalla(trorjag) och palmcrantzskolan.
Det ska bli spännande. har absolut ingenaning om vad jag ska söka..
Men det blir säkert nåt kul.
 
Det blir inte så mycket bloggning för oss.. blir roligare om man har en grym header som min vän Benjamin
( http://bennyking.blogg.se/ ) skulle fixa åt oss. meeen har ingen aning om vad som hände med det.
 aja, 
puss
/E
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0