Sjukhuset och Frisören !

HEJ  !
 
Idag var jag ledig från skolan hela dagen pga att jag har varit på sjukhuset inprincip hela dagen lång!
var på entill undersökning om alla svimmnings-atacker jag har haft.
kom dit till halv 10, satte oss i väntrummet och efter en kort stund kom don och sa mitt namn.
jag visste vad jag skulle göra och var as nervös.
haha!!! - har hört massor som sagt att det är as obehagligt :(
 
Jag skulle typ ha kolsvarta "simglasögon" för ögona så jag inte såg ett skvatt, Och inne i dom så var det som en kamera som dom såg mina ögon i. och då såg dom mina ögon på en datorskärm.
 
Sen satte hon in en slang i mina öron och spolade olika tempraturer i dom för att se om jag blev yr.
När hon spolade i högra örat så blev jag inte yr alls, men obehagligt. tänk er att he in en slang i era öron med 45 graders varm vatten spolandes :'s
huvva.
Men på vänstra blev jag jätte yr.- kändes som att jag åkte virvelvinden
 
Så efter det så fick jag svar av läkaren, och dom tror att jag har en medfödd missblindning i balansnärven (haha)
eller ett virus på balansnärven.
 
Efter jag var klar där så gick jag och mamma och åt, och därefter så var vi hos läkaren igen..less.
 
Sen var klockan så pass mycket så jag hade missat hela skoldagen så jag gick till frisören och satt i min hårförlängning, nice (y)
 
IMORGON ÄRE FREDAG OCH DÅ SKA JAG TILL STRÖMSUND TILL MIN PAPPA (L)
   
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0