Sunday

Hejsan !
idag vaknade jag vid 10 tiden, låg och spelade spel på telefonen typ.
somnade om och sov till kl 1, klev upp och gav hjärtat mitt frukost på säng, mys.
Efter ett tag gick han hem och jag beställde kreatin fästen till mitt löshår (y)
Efter det gick jag ut och sprang en runda - skönt. sen kom jag hem och åt äcklig fisk, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag gå till min pojkvän och umgås med honoms fina syster, vi ska baka baka choklad tårta! mys :')
Ha en bra kväll fina ni,
 
ni får gärna kommentera vad ni vill att vi ska blogga om,
/E
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0