Tung dag...

Hej !
Idag har varit en tung dag. min pojkvän sov hos mig inatt- mys !
men det blev inte så mycket sova pga att vi hade natthumor, vi skratta åt allting osv..
Somnade säkert runt klockan 5 imorse :(
 
klev upp klockan 7, var väl inte sådär jätte trött då, vilket ja var glad över. men efter en halv skoldag kunde jag verkligen inte hålla ögonen öppna.
Så jag har varit på dåligt humör sen efter lunch ungefär, så passa er. bråka inte med mig idag!
Just nu längtar jag bara till jag får gå och lägga mig och sova.
 
Ska nog gå på gården och hänga en stund, få se hur länge jag orkar.
 
Bjuder på en bild sen i sommras! 
puss
/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0