16år!

Idag fyller jag 16år!
Dagen har varit lyckad. Vaknade upp bredvid min käraste, fick höra en vacker sång av " ja må hon leva" av honom :')
haha, öppnade paket jag fick av honom och även ett jag fick av mor.
På skolan blev jag grattad av fina vänner, några sjöng för mig i hissen, himla fint!
Vi hade inga lektioner idag pga att vi hade världsbokens dag idag.
Vi skrev dikter, hade bokkryss, gjorde bokmärken etc.
Så det blev en himla chill dag. När jag kom hem så hade jag fått paket av Min lillasysters fastrar på posten. Där efter kom världens bästa morbror och gratta mig.
Efter en stund kom min mormor, låtsasmorfar och kusiner också, då åt vi tårta och jag öppnade presenter.
Till middag så åt vi grillat, mums. Då kom Johan och åt med mig och min familj och mormor och "morfar".
Senare mot kvällen kom Min lillasysters farfar hit och även min granne, då blev det mer presenter.
 
Nöjd blev jag.
Imorgon klockan 07:15 bär det av till strömsund till pappa för kalasfirande igen. 
 
Detta fick jag idag. H&M presentkort på 200:-//Grattis chokladask//Festivalband storsjöyran//rouge med borste//1300:-//Slide curl locktång av björn axén// baseball's tröja// Gå till studio lila och bli stylad på skolavslutningen//.
 
Det var mina presenter.
Nu ska jag packa till morgondagen och sen lägga mig i sängen och kolla på filmen " mammas pojkar" med johan.
(jag får äntligen bestämma film för att jag fyller år (; )
 
MASSOR AV KRAMAR
-emeliereinhammar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0