ÄLSKADE FREDAG

Idag är det freeedag, som jag längtat! Även EN vecka kvar tills jag fyller 16år.(kan även tillägga att jag har räknat ner sedan julafton..haha)
Idag fick vi sluta en timma tidigare också så det var extra nice,
När jag kom hem så gjorde jag lite mellanmål som bestog utav keso,jordgubbar,avokado och banan, mums.
Sen har jag inte gjort så mycket. Vi har tagit fram grillen så vi ska äta grillat ikväll.
Sen ska jag åka och gymma, mage står på schemat.
Har knappt gymmat i veckan så det ska bli skönt.
Efter det blir det till att bege mig till Johan, sover över där också så vi får se vad vi hittar på.
 
Ni får ha en bra kväll, 
kramar i massor
-emeliereinhammar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0