It´s the little thinks that makes life big

Mys middag med fina personer igår! 
Åt på Easten Palace med David, Lisa, Johan, Joel & Sara. 
Åt så mycket att jag trodde att det skulle komma upp igen, seriöst!
 
Efter vi ätit skulle vi åka till ås, du träffade vi Christian som följde med oss på bussen. Vi gick ner till William, grillade marsmellows, (inomhus..). Då var ju då william och Nina med också! Själv hade jag viljat grilla utomhus.. men nej det var ju så kallt utomhus.. hm. Genom att det var johan som fick välja kanal på tv:n efter ett tag då blev det golf, yey... 
Allsång hade vi också när william plockade fram gitarren! 
Sen gick jag, Lisa, David & Joel upp till Joel och tänkte kolla på film.. men det blev inget av med det vi va så trötta så det hade inte varit meningen att starta någon film. Eller ja, jag & Lisa va trötta.. 
Filmen blev dagen efter, (idaaag alltså). Vi kollade på House of the end street, whäää, äckel päckel film. Sen gick vi ut och grillade kolbullar på Joels baksida innan vi åkte hem. Mysiga dagar med fina personer! 

kramar från mig, / sabinahjärtström
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0