Längesen

"I believe in second chanses, I just don´t think everyone deserves them."
 
Ja, jag har inte haft mycket att skriva på länge.. har inget spännade idag heller.
Men ska upp till åkersjön imorn, förmodligen! Kommer bli otroligt kul genom att jag kommer att få låna pappas skoter hela veckan! 
Måste ju berätta om min sprukna läpp med och hoppas att det är någon som kommer att tycka synd om mig, för jag gör de.. ):
Skulle komma upp i davids famn också slog jag huvve i hans keps skärm.. blodbevis nere vid krokomsviken.. 
 
 
Så nu går jag runt med halv tjock underläpp.
Men resten av den dagen (även då) tillbringade jag med David, Philip & hans tjej Maja. Psyk film och cola!
 
Han foto lite igår med innan min spruckna läpp..
 
/SabinaHjärtström



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0