MAN MÅSTE DÖ NÅGRA GÅNGER INNAN MAN KAN LEVA.

Hellu!
Denna helg har varit sådär.
Ifredags åkte jag till strömsund till min kära far. Himla kul att träffa dom igen, inte träffat dom på ett bra tag.
Så träffade jag världens finaste lillasyster som jag inte träffat så mycket sen hon föddes.
Umgicks ett tag, spelade spel.
Senare drog jag ut med min vän Victoria, vi gick runt mest.
Sen fick jag fin besök av min pojkvän och honoms syster som tog en tripp till strömsund.
Så åkte vi hem till mig och drack cola..
Senare den kvällen hände inget speciellt. Dom åkte hem och jag gick ut en sväng till.
Lördag morgon vaknade jag rätt tidigt, busade med lillasyster, gick på prommenad och gick och fikade på byn.
Skulle på dansgalan på kvällen men det blev lite ändringar i de hela så det blev ingenting.
Idag åkte jag hem till Östersund, kom hem rätt tidigt.
Fick hämtning av johans syster, åkte hem till honom så var jag med honom ikväll!
Ingen märkvärdig helg direkt, men massor av mys blev det!
 
Imorgon är det måndag... hatar måndagar..
Vi ska ha någon slags föreningsdag på skolan, så det blir nog en rätt chill dag..
 
Nu ska jag sussa, godnattkramar
-emeliereinhammar
 
finaste syster får stå för bilden.


Kommentarer
Shara

NAW VAD SÖT LILLASYSTER, DEN SÖTASTE JAG SETT!
kram <3

2013-04-15 @ 20:26:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0