Nationella prov!

Hello!
Denna dag har då inte varit min favorit dag.
Dagen började med att jag klev upp och har knappt sovit en blund inatt, gröten blev bränd och så skulle vi ha nationella prov i SO, geografi dessutom.
Vi hade provet efter lunch, jag var så himla trött och då blev det extra jobbigt.
Men jag gjorde mitt bästa och vi fick sluta efter vi var klara med provet(tror jag).
Så det var skönt att sluta en timma tidigare idag!
Senare ska jag iväg på gymmet och kötta lite, grymt!
Nu ska jag vila en stund för jag ät så fruktansvärt trött.
-emelie


Såhär såg jag ut idag!



Kommentarer
Sofie

oh du är så fin Emelie! <3
kram

2013-04-16 @ 18:35:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0