påsklov//2år//Sommarjobb//skola

Hej på er!
inte bloggat på jätte länge,pga skolarbeten och så.
Tänkte berätta lite om mitt lov till att börja med.
Vi åkte till familjens "stuga" i sikås över påsken, där vi åkte madrass,körde skoter,grillade, sola och hade det himla bra.
vi åkte hem på söndagen.
När jag har varit hemma har jag varit med min pojkvän och kompisar, har även tränat.
Mitt lov var verkligen lyckat, många sovmornar har det varit,
 
 
 
Har fått svar om jag fått sommarjobb också, jag fick ett jobb på frösön med dementa, ska nog bli bra,
Behöver ju som pengar i sommar ;)
 
Igår firade jag och min underbara pojkvän 2 år tillsammans.
Vi gick ut och åt på en restaurang som heter Victoria, jättegott.
Sen gick vi på bio och såg en skräckfilm som heter"mama", jag rekommenderar den verkligen,sjukt äcklig!
Gårdagen var verkligen underbar.
10/4-11♡
 
-emeliereinhammar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0