ALLAHJÄRTANSDAG

Hej och glad allahjärtansdag på er!
Idag när jag kom hem från skolan så fick jag allahjärtansdag pressenter, blir alltid glad av pressenter.
Jag fick en lott, hjärtörhängen och chocklad.
Kvällen tillbringas med mitt hjärta, vi ska gå på restaurang och äta god mat och sedan gå på bio.
Himla mys!<3
uppdaterar då jag kommer hem, om jag inte somnar;)
Imorgon har vi ängsmomilen, vi ska åka skidor en mil... jätte pepp... not.
Jaja, det ska väl gå,
men nu ska jag fortsätta att göra mig i ordning.
Hoppas ni får en mysig allahjärtansdag, ta hand om varandra.
 
Massa pussar och kramar
/Emelie reinhammar
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0