Mys Söndag

Imorse vaknade jag upp bredvid världens underbaraste kille.
Vi låg och myste ett tag och sedan kom han in med frukost på sängen,lyx. Medan satt jag och kolla på andra avenyn!
Senare så ringde jag min vän Angelicca, hon pallrade sig hem till mig och vi skrattade mest hela tiden.
Efter ett tag så bestämmer vi oss för att bi ska gå på bio och se filmen EGO.
Det var iallafall en grym film enligt mig, mycket skratt!
Så den rekommenderar jag starkt!
När jag kom hem så frös jag superduper mycket, så jag la mig i ett varmt bad med skumm och ljus.
 
Jag hade en riktigt mysig söndag, hur var eran?
kiss n' hugs
-emeliereinhammar
 
-gammalbild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0