Sjukling

åh, har blivit dunderförkyld...
perfekt till nationellaprov och grejer..
inte direkt roligt att sitta i klassen och störa alla med min rethosta.
aja, hoppas den ger med sig.
 
Imorse gjorde jag en otroligt god frukost, ni måste bara testa!(bild från en annan blogg för mina bilder blev tydligen i förstor storlek och hela alltet började lagga, såå jag tog en enkla väge., istället för persika hade jag blåbär)
 
 
 
 
Calories: 287
Total fat: 7g
Total carbs: 53,9g
Protein: 15,6g
 
1dl havregryn
1tsk bakpulver
1/2 mosad banan
100g äggvita (ca 3 ägg) 
 
smula havregrynet med händerna tills de blir ett mjöl i en bunke och lägg till resten av ingredienserna.
stek sedan i stekpanna och serveras med önskade bär/frukt!
smaklig måltid!
puss
/E
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0