Sura busschafförer!!

Vill dissa arga och sura busschafförer. Dom måste ju ha valt fel jobb, för en hel del av dom ser något besvärade ut varje gång en människa kliver på bussen. Hitta dom inget annat jobb? Tycker så synd om dom mäniskor som blir uttsatta för deras pms. En stackars ensamstående mamma som som på jobbet och saknar 1 krona och får gå. Eller en liten kille som ska till skolan för första gången och ska ta bussen helt själv, och är nervös tappar pengar och kanske har räknat fel. Så blir dom arga irriterade och låter det gå ut på allt och alla. Själv skulle man gå av bussen för några dar sen och innan man klivit av för att jag väntade på en kompis, så ist för att fråga vrf jag inte kliver av så stänger han dörren på mig?! IDIOT! 
Måste ju då hissa dom busschafförer som beter som vanligt folk! Dom ska ju fan skjussa runt människor, det ÄR en socialt jobb. Dom får ju räkna med att folk kommer att tappa pengar springa efter bussen eller att man är gammal och tar sig tid.Jag tycker det är snällt av dom som inte börjar köra förens en gammal människa (somkanske inte har så bra balans) har satt sig, sen fortsätta köra. Små saker som att säga hej och kanske till och med LE?
Sura busschafförer är pinsamt.
 
/sabina.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0