Till minne utav dig

 
Imorn Fredag den 29/2-13 kommer mina tårar att rinna. Det kommer bli en otroligt jobbig dag men jag vet att allting kommer att bli bäst så. Kommer att sakna dig i massor. Du är så underbar, snäll & söt, finns ingen finare vovve. Jag kommer alltid att minnas dig, när du log bredvid mig på nätterna, när du kom springades när jag kom hem, alla varma sommarkvällar ute i gräset. Du kom alltid till en när man var ledsen. 13 år gammal och fortfarande lika fin, hjärtat. Älskar dig så otroligt mycket. 
Jag minns första morgonen jag vaknade och du log i min säng. Jag var kanske 7 år gammal och jag vaknade och kände någonting varmt och fluffigt vid mina fötter. Jag låg helt stel och vågade inte röra mig, jag kunde inte komma på vad det skulle kunna vara. Sen efter nån minut så kollade jag, då låg du där. Jag började skratta och le och sen den dagen har du sovit i min säng varje natt, tills du inte längre tog dig upp dit mer. 
Det gör så jävla ont i hjärtat av att behöva säga hejdå, för alltid. Jag vill inte, jag klarar det inte. Du kommer alltid att finnas kvar hos mig. 
Till minne utav dig Pazza. /Din Sabina
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0