100 frågor om mig - Emelie

vad är klockan? - 11:13

1. Fullständigt namn- Emelie Birgitta Marie Reinhammar
2. Ålder? -
 15
3. Vart bor du?
 Östersund/Strömsund
4. Bor tillsammans med?
 Mamma, lillasyster och låtsaspappa.
5. Färg på ditt hus? Gult hos mamma, vitt hos pappa.
6. Hus eller lägenhet? - lägenhet och hus.
7. När är du född?
 26 April
8. Klass? -
 9:an
9. Vilket år tar du studenten ? - 2016 trorja... 

10. Något jobb? - nae

11. När gick du upp i morse? – 10

12. När ska du sova? - ska försöka lägga mig tidigt för det är skola imorgon,..
13. Duschat idag? alldeles nyss
14. Kramat någon idag?-  japp

15. Pussat någon idag? -
 jajamen
16. Vad har du ätit idag? - inget än
17. Dagens klädsel? – morgonrock än så länge-
18. Dagens smink? - ingenting
19. Dagens sötnos? - Älskling (L)
20. Dagens roligaste? - Anka
21. Har du många vänner? - ja, fast vissa är ju mer eller mindre bra!
22. Hur många har du kysst?- jag räknar inte det.
23. Vem kramade du senast? -  Johan
25. Hur många har varit otrogen mot dig? en trorja.. 
27. Har du pojk-/flickvän? - JA

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Anka
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Mästerrunkarn (Emma) haha
31. Film? - she's the man

32. Låt? -
 alla eminem låtar , (L)
33. Mat? - kycklingsallad
34. Dryck? - cola
35. Färg? - lila

37. Stad? -
 östersund?
38. Land? - sverige bor jag i, haha
39. Ämne i skolan? - typ, hhk
40. Människa? -så klart jag är en människa?
senaste:
41. Personen du tänkte på? -
 Johan
43. Gången du spydde? – nåt år sedan
44. Gången du grät? - ityp förre veckan
45. Pizzan du åt? - minns inte :o
46. Gången du var i Göteborg? - somras
47. Gången du var i Stockholm? - nåt år sedan 
48. Gången du var full? - -
49. Gången du var hög?- -

50. Gången du var kåt? -
 HAHAHAHAHA VILKEN FRÅGA.

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - svart på vintern vitt på sommaren
52. Hund eller katt? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på
54. Tvspel eller datorspel? – tvspel
55. Singel eller upptagen?  upptagen
56. Hångla eller ha sex? - hångla?
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppragad?
59. Big Brother eller Paradise hotel? - haha big brother?
60. Blont eller svart hår? - svart
61. Har du blåa ögon eller bruna? -grön/blå/grå
62. Choklad eller lakrits? – choklad
63. Göteborg eller Stockholm? – _Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger. 
65. Coca cola eller fanta? - cooooola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - älskas  
69. Leva eller dö? - Leva

antal:

70. Personer du älskar? - familjen, släkten, vännerna och Johan!
71. Personer du hatar? -  rätt många. 
72. Gånger du varit full? - i 
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 2
74. Glassar du ätit på en dag? - typ 3-4 vet inte :o 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? 1
76. Gånger du haft minnesluckor? - haha typ jämt 
77. Gånger du varit hög? -
78. Personer du saknar just nu? – de vänner jag inte träffat på ett tag, och pappa och syskonen

79. Gånger ditt hjärta brustit? - en gång!
vem:

80. Vill du kyssa nu? - Johan
81. Ska du träffa imorgon? - klassen
82. Sjöng du senast för? - mina kissemissar
83. Hade du senast en msn-konversation med?
 vene, aldrig inne på msn
84. Spelade du tvspel med senast? -
 johan
85. Vill du ta med på resa nu? - johan ;D
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - dom jag avskyr 
87. Förtjänar att dö? - han!
88. Är söt? - min lilla bebis lillasyster
89. Vill du sova jämsides med i natt? -Johan
vad:
90. Gör dig glad? -
 mina vänner + johan
91. Gör dig ledsen? -
  att jag ska flytta
92. Vill du helst göra nu? - Gå ut

93. Önskar du att du slapp göra? - Gå till skolan

94. Vill du ha nu? - en puss
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
  renovera om i mitt rum, och en lägenhet 
96. Längtar du till? - sommar
97. Tycker du om dina betyg? - nöjd
98. Ångrar du i ditt liv? -
 nja, 
99. Är det bästa som hänt dig? Johan Åhlin!  
100. Hur mycket är klockan? - 13:57 (JAG GICK UT MELLAN)

 

Puss

/E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0