Dag med Angelicca

Hejsan!
Idag klev jag upp klockan 07:00(!!!!!)
herregud vad trött jag var. Men jag gjorde det för jag skulle kliva upp och fika med Johan för han och mamma skulle åka iväg och ta skoterkörkort, och han klarade det(GRATTIS)
Efter vi fikat gick jag och lade mig i sängen och väntade på att dom skulle åka så jag kunde somna om.
Sen somnade jag och sov till klockan 10!
Sen kom anka till mig (Angelicca).
Vi gick ut och fota litegrann, men blev inte så många bra ELLER seriösa bilder..hehe.
Efter de gick vi in till mig och fulade oss som vanligt. Sen lämnade hon mig och då åt jag middag!
Nu ska jag fixa litte på mitt rum, göra det lite mysigt till älskling kommer, tända ljus osv. hihi :D
Hoppas ni haft en bra dag och får en super kväll, det hoppas jag på.
Puss
/E
 

haha less jag på sista bilden. vi tog runt 100 bilder och typ 3 st på oss var,var seriösa..
jag kan absolut inte vara seriös på bilder, speciellt då man ska vara seriös.. har rätt svårt med skolfoton ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0