ett tag sedan

Jo, de va ett tag sedan! har försökt att blogga från mobilen men de verkar inte ha kommit upp ?
Iallafall så i helgen var jag i hammerdal och firade min "morfar" som fyllt 60 år!
på fredagen då vi kom dit så åkte vi till ett hus i sikås som vi skulle bo i  som min riktiga morfar bott i ibland på somrarna förut då han levde. vi packade upp och bara myste!
på lördagen åkte jag och min fina pojkvän ut med skotern, härligare!
när vi kom in så såg vi att jag hade förfrysit båda kinderna och det gjorde ont som f*n.
men det gick över.
 
Sen gjorde vi oss iordning för att åka på en restaurang och fira "morfar".
vi skulle överraska honom, vi var ca 24 st(!!!)
min mormor hade sagt till morfar att bara dom två skulle ut och äta.
När dom kom in i restaurangen så började vi sjunga "ja må han leva" för kära morfar!
sedan blev de go'mat och efterrätt !
 
vid klockan 2 på natten åkte vi till sikås, där vi bodde.
jag och johan mös ner oss framför en film och somnade.
detvar super kul att träffa de i släkten jag inte träffat på några år!
på söndagen for vi ut med skotern igen, himla härlig.
det var jätte fint väder och så.
senare så åkte vi hem !
 
Ja, de var väl de jag gjort i helgen!
Tog några fina bilder i söndags som ska upp på bloggen, men just nu har min pojkvän min kamera OCH minneskort så det går inte nu!
men hoppas att ni också haft en toppen helg!
puss
/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0