FÖRLÅT

förlåtförlåtförlåt..
har inte bloggat på ett tag. Tur Sabina är aktiv. Men nu ska det bli skärpning.
Idag har varit en sjuuukt dryg dag. Blev överlyckling när vi slutat.
När jag kom hem så bytte jag garderob ( för mycket kläder så den andra rasade ihop).. hehe.
så nu är min lillasyster en garderob fattigare. 
Äntligen blir det lite ordning i garderoben, men är snart lika rörig igen.
Just nu sitter jag och lyssnar på lite chill musik medan jag väntar på Johan för vi ska gå på gården tillsammans.
Hoppas på att det blir skoj.
Senare tror jag att jag sover hos honom, vi får se.
men ha en bra kväll.
puss
/E
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0