Mysdag!

Som ni såg har det bara varit en mysdag idag!
Vaknade upp bredvid världens finaste & underbaraste kille.
Låg kvar och myste ett bra tag!
Sedan klev vi upp och åt frukost och kollade på hobbit.
Efter det så städade han och jag låg bara och kolla på nåt sjukhus program och myste.
Efter det hjälpte jag honom att dammtorka, Gud så fint de blev.
Jag blev bjuden på pizza av Johans familj också, gott gott!
Just nu sitter vi båda vid varsin dator hemma hos Johan!
Ska snart kolla på film, "Seven psychophats". Hoppas att det är något sevärt! Det har varit en lugn dag idag.
Hoppas ni haft en lika mysig dag som jag och att ni får en lika mysig kväll!

Hugs
/E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0