Storsjöcupen



Hej alla! Länge sen nu..
Storsjöcupen är nu slut, buhuu
Men kul har jag haft. Vi vann gruppen så vi gick vidare till a sluspel med 12-0 i mål skillnad, full grett!
Sen skulle vi spela kvartsfinal mot Egge, det blev tufft. Det va ett bra lag och vi hade noll avbytare och skadade spelare. Menmen kul har det varit hela veckan. Har fått mina skador men är ändå glad! Förutom att jag måste till tandläkarn och laga tanden.. huvvaaa

Sen fick men en mysig upplevelse när man blev ikastat av två kompisar i skummet på storsjöcupen discot. Låg där på golvet under allt skum trodde att jag skulle drukna. hahah nejdå,men folk klev och ramla över mig till jag tog mig upp efter ett tag. GENOMBLÖT. grett!

pussar&kramar till alla er / sabinahjärtström


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0