JAG LEVER

Heeej solstrålar! allt bra med er?
Med mig är det superbra, imorgon får nämnligen jag sommarlov, som jag längtat.
Har precis kommit hem från att köpa skolavslutningsskor i sista sekund.
Fick med mig 2 par skor hem, fantastiskt snäll min mamma är.
 
anledningen till att jag inte bloggat på ett tag är för att jag helt enkelt inte haft någonting att skriva om.
haft fullt upp den senaste tiden, men nu är jag tillbaka!
 
Just nu sitter jag och inväntar att klockan nämnar sig 23:00, för då ska jag till fina Jennie och göra gelénaglar med världensbästa Hanna.
Vill ha fina naglar till skolavslutningen då jag går ut 9:an såklart ;)
 
Hoppas ni får en fin kväll peeps,
-emeliereinhammar
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0