2013-03-05

Hallihallå!
Idag vaknade jag klockan 8(!!),himla störigt när det är lov och allt, då man kan sova ut, men nejnej!
Klev upp och gjorde frukost, havregrynsgröt med jordgubbar på, mums.
Gick ut och gick en liten sväng, kom in och ringde Johan.
Gick till honom och myste en stund. Kollade på ett avsnitt av serien 'The Walking Dead'. (rekomenderar den).
Efter det skyndade jag mig och åt mat och borstade tänderna, för jag skulle till tandläkarn. Trodde faktiskt att jag skulle ha hål, men icke. Härligt!
Nu ska jag packa min väska och dra till Johan och sova där inatt. Hoppas på att vi hittar på någonting skoj!
 
Kram på er och ha en mysig Tisdag kväll
-emelie
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0