En sån som mig

Imorse vaknade jag upp hos johan vid 10 ungefär, vi låg och myste ett tag och kollade på serien supernatural och sen gick vi upp och fikade.
Vid 1 ungefär så åkte jag in till stan med min mamma och fixade gymkort (y) nu jäklar.
Sedan tog vi en fika innan mamma och min lillsyster samt morbror och kusiner skulle på bio.
Då gick jag och köpte byxor och en söt tröja. Kommer nog upp bild på dom imorgon.
Sen åkte jag hem en sväng innan jag och min låtsaspappa skulle åka och hämta min mamma och syster från bion för att åka på Max och äta.
 
Vi har just kommit hem, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan se vad kvällen har att bjuda på. jag har absolut ingenting planerat!
 
Ha en mysig lördagkväll!
puss
-emelie
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0