Fredags

Igår fick vi lov!
så himla underbart. Klockan 7 på kvällen tog jag och min vän Joline bussen till gymmet.
Vi körde cirkelträning.
Efter träningen så duschade vi och bastade vi ett tag. bästa dagen på otroligt länge.
Efter bastandet så sprang vi till bussen.
Då jag kom hem så packade jag det sista för vi ska åka till vår stuga idag. Vi ska vara där tills på söndag.
Där blir det skoteråkning, grillning och massa mys,
 
Min familj och mina kusiner och deras familj är det som åker
Efter jag blev klar så gick jag och mötte Johan för jag skulle sova där. Vi myste bara och kollade på film.. Jag somnade typ på engång.
Underbart väder är det ute också, perfekt påsk!
 
Hoppas ni alla får en bra påsk!
MASSA KRAMAR
-emelie
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0