Kallt som fan

Godmorgon! Befinner mig just nu i Strömsund. Kom hit i onsdags.
Klockan ringde 08:30 imorse för jag skulle hinna med att packa. Idag ska jag följa med farfar och hans fru till Öjarn och hälsa på min farbror och kusiner. Vi ska grilla och bara mysa.
När jag klev upp var det 16 grader inne ? :o sotaren kommer hit idag så vi får inte elda. Satan vad jag frös när jag klev upp. Tog på mig långkalsonger och hela faderullan. Ikväll åker jag hem till Östersund, härligt härligt!
Nu ska jag ta på mig jackan och vänta på att farfar kommer och hämtar mig!
Kramisar
-emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0