le för mig

 
Godmorgon Lördag!
Vaknade upp hemma hos Johan, klockan 7 ungefär(!!)
Lagomt trött är jag, men jag känner att det inte är någon mening att försöka somna om nu för då kommer jag sova hela dagen.
Gick hem för han skulle till bydalen och åka skidor. Åt mysfrukost med min mamma.
Nu sitter jag i min ensamhet på mitt rum och undrar vad jag ska hitta på idag!
Så himla fint väder ute, hoppas någon underbar människa vill hitta på någonting med mig i det fina vädret:')
 
annars då?- jo de är okej. Mina satans humörsvängningar är ju då inte att leka med. Fyfan. jaja, dom är väl bara att leva med, haha.
 
men ha en himla bra dag hörreni
KRAMAR
-emelie
 
 
-oldie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0