Skoter mys

Hejdär!'
Imorse vaknade jag upp hemma hos Johan, låg och kollade på andra avenyn ett tag och sen klev vi upp och åt frukost.
Sedan skyndade jag mig hem för att jag och min familj skulle åka till brunflo och åka skoter.
Vi åkte till min låtsas pappas kompisar där vi blev bjudna på grillade hamburgare och korv,
Sen så körde vi en sväng med skotern på sjön innan vi skulle fara hem.
Det var så himla fint väder idag, så det blev en riktigt lyckad dag!
Direkt då vi kom hem så hoppade jag in i en kokhet dusch för jag frös så himla mycket,
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, vi får se vad kvällen har att bjuda på,
 
c ya
-emelie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0