Storm

Hej på er!
 
Satan vilken storm det är ute.
Var nyss ute med min kompis Sandra och håret flög åt alla håll och kanter för det blåste så mycket.
Nu har jag kommit in och funderar på om jag ska åka till Strömsund till min pappa eller inte. Blir nog bara där en dag, vi får se. 
Är så less på att vara på samma ställe hela tiden, finns som inget nytt att hitta på.
Så det blir skönt att komma iväg en dag eller två.
 
Nu ska jag plocka ihop lite på rummet och packa om det blir så att jag åker.
Ha de bäst homies,
-emelie
 
-bild på mig och sandra hösten 2011


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0