Vildmarksliv

När jag kom hem från min underbara skotertur så kommer jag och min fina vän Joline på att vi ska ut på picknick!
Jag hann inte mer än innanför dörren och byta jacka så gick jag ut igen. Vi gick till ett vindskydd och försökte få igång en brasa. OCH VI LYCKADES. haha så himla!
Vi grillade lite, pratade och skrattade en hel del, åh vad jag tycker om henne!
Sedan tog vi några turer i backen med min gula båtpulka.
DET GICK SJUUKT FORT, vi åkte rätt ner i diket :')
haha.
 
Nu ska jag duscha, ringa ett samtal och sedan hitta någon som vill hitta på någonting!
Ha en bra lördag kväll homies.
puss
-emelie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieochsabinas.blogg.se

Bloggen där du kan läsa om Sabina Hjärtström & Emelie Reinhammars liv.

RSS 2.0